Az új hazai márkák a patinás hagyományok alapjain
biztosíthatják a magyar élelmiszergazdaság felemelkedését is. Mindez a legjobb
példája annak az értékmentő, értékteremtő tevékenységnek, amelyet a
Földművelésügyi Minisztérium a hungarikumokkal és az értéktárak országos
hálózatának kiépítésével támogat. A tárca emellett
felelősséget érez a gasztronómiai értékek megőrzése, és fejlesztése
tekintetében is. Ehhez pedig a szabályozásban, a piacra jutásban, vagy
akár a marketing területén tud segíteni a manufaktúráknak, illetve a
kis-, és közepes vállalkozásoknak.
Az elmúlt években eddig közel százezer látogató élvezhette az év legédesebb hétvégéjét, amely minden évben számos izgalmas újítással lepi meg az édességek rajongóit. A szeptember 18-20-i hétvégén több mint száz tematikus kiállító, gyártó, kereskedő és cukrász mutatja be újdonságait, kézzel gyártott, magas minőségű termékeit, vagy a válogatott világmárkák kedvelt csokoládéit.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése