A
szeptember 2-án Hajdúböszörményben kezdődő rendezvénysorozaton szakemberek
gyakorlati példákon keresztül mutatják be a gazdáknak, őstermelőknek, családi
gazdaságoknak, kereskedőknek, hogyan és hol tudják a termékeiket avagy
szolgáltatásaikat hatékonyan népszerűsíteni. Vagy honnan szerezhetik a legjobb
információkat a felvásárló cégek a jó döntéseikhez. Szó lesz az alapvető
tőzsdei ismeretekről, a hirdetések ideális elhelyezéséről, és arról, hogyan
értékesítsék terményeiket mesterfokon, jó tárgyalási technikákkal a legjobb ár
elérése érdekében. A szakmai előadások bemutatják, milyen pályázati, támogatási
lehetőségek nyílnak meg a következő hónapokban és években, és milyen agrár
felnőttképzésekre érdemes jelentkezni 2020-ig. Ami a marketinges ismereteket
illeti, többek közt az internetes jelenlétről, az AdWords-hirdetésekről, a
honlapkészítésről, az internetes fizetési garanciáról esik majd szó.
A
konferencia helyszínei és időpontjai:
2014. szeptember 2. (kedd) – Hajdúböszörmény, szeptember 4. (csütörtök) – Szeged, szeptember 9. (kedd) – Györköny,
szeptember 11. (csütörtök) – Budapest.
További információ az
előadókról valamint a programról ill. jelentkezni az alábbi linken: http://www.magro.hu/rendezvenyek/eloadok/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése