Az ECOLIFE magazin szervezésében, vezető nemzetközi és hazai kutatási
tapasztalatokra és gyakorlatokra építve, önálló Zöld Marketing
Mesterkurzust indít a Green Business Academy 2017. március 3-tól
Budapesten.
Új értékek jelennek meg, új elvárások körvonalazódnak a gazdaságban, a
tudományban, az egyének és a közösségek életében egyaránt. Egy új
megatrend közeledik. Egyre többen érdeklődnek az organikus táplálkozás, a
well-being, a környezettudatos termékek, a slow food, a fair trade, az
energiatakarékos és okos házak, a zöld irodák, a megújuló energiák, az
elektromobilitás, az etikus befektetések és az ökoturizmus iránt.
Nemsokára tömegesen állnak munkába az Y és Z generáció képviselői, de az
idősebb fogyasztók körében is erősödik az életminőséget és természetes
forrásokat előtérbe helyező egyének száma, akik nem felhalmozni akarnak,
hanem egy új harmóniában élni a környezetükkel. Egy szintetizáló,
intelligens fogyasztói kultúra lép színre, amit nem lehet figyelmen
kívül hagyni.
Bővebb információ itt érhető el.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése