Oldalak

2017. február 14., kedd

Zöld Marketing Mesterkurzus

Az ECOLIFE magazin szervezésében, vezető nemzetközi és hazai kutatási tapasztalatokra és gyakorlatokra építve, önálló Zöld Marketing Mesterkurzust indít a Green Business Academy 2017. március 3-tól Budapesten.
Új értékek jelennek meg, új elvárások körvonalazódnak a gazdaságban, a tudományban, az egyének és a közösségek életében egyaránt. Egy új megatrend közeledik. Egyre többen érdeklődnek az organikus táplálkozás, a well-being, a környezettudatos termékek, a slow food, a fair trade, az energiatakarékos és okos házak, a zöld irodák, a megújuló energiák, az elektromobilitás, az etikus befektetések és az ökoturizmus iránt. Nemsokára tömegesen állnak munkába az Y és Z generáció képviselői, de az idősebb fogyasztók körében is erősödik az életminőséget és természetes forrásokat előtérbe helyező egyének száma, akik nem felhalmozni akarnak, hanem egy új harmóniában élni a környezetükkel. Egy szintetizáló, intelligens fogyasztói kultúra lép színre, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni.
Bővebb információ itt érhető el.

Nincsenek megjegyzések: