2012 nyarán a Magro.hu mezőgazdasági piactér azzal a céllal indult el,
hogy a mindennapok részévé tegye az internethasználatot a magyar agráriumban. Bővítse
a gazdák digitális ismereteit és népszerűsítse az internetes marketinget és
kereskedelmet. Azóta három év telt el, most ünneplik a 3. születésnapjukat és
adataik azt mutatják, nyitott kapukat döngetnek.
A Magro.hu egy speciálisan a mezőgazdaságra
tervezett online piactér, amely gabonafélék, egyéb szántóföldi- és
takarmánynövények, állatok, zöldség-gyümölcs és mezőgazdasági gépek nagy
tételben történő kereskedelmét segíti. A piactér lényege, hogy aggregálja a
keresletet és a kínálatot, különlegessége pedig, hogy automatizálja az
adásvételt, és 100% fizetési garanciát nyújt a kereskedéshez. A Magro.hu
piacteret havonta átlagosan 50.000 őstermelő, családi gazdaság, kereskedő,
feldolgozó és gyártó keresi fel, és 8500 regisztrált tagja van. A rendszerben
az elmúlt két évben 3,7 millió tonna gabona fordult meg, több mint 1 millió
tonna zöldséget-gyümölcsöt és 105 ezer darab haszonállatot kínáltak eladásra és
megvételre. A piactér kiegészítő tevékenységei közé tartoznak a gazdák
internetes ismereteinek bővítése, és az online marketing tudás elterjesztése az
agráriumban.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése