Kibővítették a közösségi marketing
alapba fizetők körét a tej termékpályán; a továbbiakban így fizetniük
kell az ágazati marketing hozzájárulást azoknak a feldolgozóknak,
valamint kis- és nagykereskedőknek is, akik eddig nem voltak tagjai a
szakmaközi szervezetnek.
Erről
Harcz Zoltán, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács ügyvezető
igazgatója beszélt az MTI-nek. Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter
ugyanis jogosnak ítélte meg a szakmaközi szervezet azon kérését, hogy az
ágazati közösségi marketing alaphoz ne csak a szakmaközi szervezet
tagjai, hanem az ágazatnak a szakmai szervezeten kívül tevékenykedő
feldolgozó és kereskedő szereplői is járuljanak hozzá anyagilag. Az
erről szóló miniszteri rendelet a napokban jelent meg a Magyar
Közlönyben.(mti)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése