Dr. Lehota József - Dr. Fehér István: Borexport marketing
A szerzők által választott alcím: Nemzetközi borkereskedelem és marketing. A felnőtt oktatás tankönyveként íródott kiadvány szakkönyvként használható a gyakorló borászok, exportőrök és a témával foglalkozó kutatók számára is.
Csoma Zsigmond: Borban a vigasság
Az ismert szerző és az Agroinform kiadó együttműködésének újabb darabja. Csoma Zsigmond a szőlővel és a borral kapcsolatos írásai - Szent Vincétől Szent János poharáig, Magyar füves- és gyógyborok, Nők a magyar szőlő- és borkultúrában, A borkóstolás története, művészete és gyakorlata, A magyar bor útja, Bortörténeti breviárium – sorát egy újabb, rendkívül lebilincselő olvasnivalóval gazdagította.
Csoma Zsigmond: Nők a magyar szőlő- és borkultúrában
"Könyvemben az „életünk megszépítőinek”, a lányoknak és asszonyoknak a szerepét vizsgálom a szőlőhegyen, a szőlőhegyi-borászati munkákban, a pincék környékén. Csak a közelmúltban, mintegy 30 éve figyeltek fel arra, hogy a történetírás a nők szerepével nem foglalkozott behatóan. Pedig a társadalmi élet szereplői nagyon is tisztában vannak a női nem értékeivel, szorgalmukkal, rátermettségükkel, a jövő generációja érdekében pótolhatatlan biológiai szerepükkel.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése