A legjobb bormarketing kampány díját nyerte el a Földművelésügyi
Minisztérium Nemzeti Borkiválóság Programja a VinCE Awards 2016
versenyen. Tizenkét kategóriában ismerték el a magyarországi borvilág
kimagasló teljesítményeit a VinCE magazin által tavaly alapított VinCE
Awards nevű díjjal, amelyet csütörtökön adtak át a 7. VinCE Budapest
Wine Show nyitónapjának gálaestjén.
A borágazat szempontjából kiemelt kérdés, hogy annak
célterületeiben rejlő kiválóságokat mennyire vagyunk képesek felismerni,
azokat megfelelően rendszerezve a megújulás érdekében felhasználni, és
mennyire tudjuk mindezt a borágazat versenyképességének erősítésére
fordítani.
Az idei VinCE Awards a legjobb borlapot, a legjobb borhotelt, a legjobb borvacsorát, a legjobb borkereskedést, a legjobb borbeszerzőt, a legjobb borbárt, a legjobb borász weboldalt, a legjobb pincelátogatást, a legjobb bormarketing kampányt és, a legaktívabb társulást is díjazta.
Az idei VinCE Awards a legjobb borlapot, a legjobb borhotelt, a legjobb borvacsorát, a legjobb borkereskedést, a legjobb borbeszerzőt, a legjobb borbárt, a legjobb borász weboldalt, a legjobb pincelátogatást, a legjobb bormarketing kampányt és, a legaktívabb társulást is díjazta.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése