Mennyi pénz jut bormarketingre?
Új stílusú, a hazai borvidékeket, illetve a jellegzetes hazai fajtákat határozottabban kiemelő belföldi bormarketing várható decembertől.
A belföldi bormarketing hangsúlyait szeretné megváltoztatni az Agrármarketing Centrum (AMC). Eddig a semleges kampányokat támogatták a piaci szereplők, amelyek nem minősítettek bor- illetve szőlőfajtákat, borvidékeket.
Azt javasolja az AMC, hogy minden jelentősebb borvidék egy-egy alapborára szervezzenek támogató programot. Ennek kialakításában az adott terület és a piaci szereplők véleménye lesz a meghatározó.
Az új stílusú kampány már idén, a karácsony előtti időszakban érzékelhető lesz. Erre ugyanis rendelkezésre áll az AMC számláján egymilliárd forint, amelyet kizárólag bormarketigre költenek majd el.
(f:inforadio.hu)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése