Oldalak

2010. október 7., csütörtök

Marketing abc 4.

Marketing abc
Make-or-Buy A költséggazdálkodás szempontjából annak eldöntése, hogy az adott termék saját előállítása vagy a megvásárlása gazdaságosabb-e a vállalkozásnak,
Marketing-mix Azoknak az eszközöknek az összessége, amelyeket a gyakorlati marketingtevékenységben használ: 4P (produkt-termék; price-ár; place-értékesítési hely; promotion-ajánlás,reklám),
Meeting Üzleti megbeszélés,
Mobbing Pszichoterror A munkahelyi mobbing a kollégák vagy felettesek és kollégák közötti konfliktisteremtő kommunikáció,
Orgver Alapozó, előkészítő szervezési munka,
Proporcionális költségek Változó költségek Azok a költségelemek, amelyek a kapacitás kihasználásával arányosan változnak,
PR Public relations Olyan tervszerű tevékenység, amelynek célja ,hogy a vállalat közönsége, közvéleménye, illetve szűkebb és tágabb környezete között megértést, bizalmat építsen ki,
Solvency Szolvencia A mutató az összes eszközt viszonyítja a külső idegen forrásokhoz,
SWOT elemzés A szervezetek állapotjellemzői erősségeinek és gyengeségeinek meghatározására alkalmazott portfólió csoportvélemény-aggregáló technika,
TQM Total Quality Management A minőségügy teljeskörű felvállalásán alapuló korszerű, általában stratégiai vezetési módszer.
Top down módszer Tervezési technika, felülről lefelé lépésenként végzik el a tervezést,
Tőketartalék Külső (idegen) forrásból származó saját tőke,
Value analysis lásd Értékelemzés,

Nincsenek megjegyzések: