Február közepétől új, kibővített létszámú telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltet a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH). A jelenlegi és a korábbi rendszer közötti alapvető különbség, hogy a Call Center a beérkező hívásokat nem a központi és megyei ügyintézők között osztja meg. A hivatall egységes tájékoztatásra törekszik.
A hívások mindig a központba érkeznek és ha szükséges, továbbítják a kért megyei kirendeltségre – áll az MVH közleményében. Ezzel elkerülhetőek a félreértések, és az ügyfél kérdésére biztosan a területileg illetékes szakreferens válaszolhat. Az egyszerűsített hangmenü is garantálja az egységes tájékoztatást – állítja a hivatal.
További változás, hogy idén már nem működik a hivatal korábbi kék száma. A Call Center munkatársait a 06-1-374-3603 és 06-1-374-3604 telefonszámokon lehet elérni ügyfélfogadási időben: hétfőn, kedden és csütörtökön 9.00 - 12.00 és 13.00 - 16.00 óráig, szerdán és pénteken 9.00 - 12.00 óráig. Az elektronikus egységes kérelmek hamarosan induló beadási időszakában különösen fontos, hogy a gazdálkodók tájékozódhassanak kötelezettségeikről és lehetőségeikről – hívja fel a figyelmet az MVH.
Agromonitor.hu 2011. március 12.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése