Oldalak

2018. szeptember 14., péntek

A trópusok ajándékai

Dr. Hajdu Zsanett (biológus, farmakognoszta) tudományos-ismeretterjesztő interaktív előadásokat tart felnőtteknek és gyerekeknek a dél-amerikai esőerdőkről, az indiánokról, a gyógynövényekről.
Két évig élt andoki és amazóniai indiánok között. 2016-ban egy Costa Rica-i őserdei kutató-oktatóközpontban tanított egyetemistákat, majd  megjelent fiataloknak szánt ismeretterjesztő regénye, A trópusok ajándékai - Szenvedélyes kutatóutam igaz története Bolívia indiánjai között címmel.
Részletesebb információ és referenciák:
Előadások:
1. téma: könyvbemutató 
A trópusok ajándékai - Szenvedélyes kutatóutam igaz története Bolívia indiánjai között; interaktív előadás, író-olvasó találkozó
Kinek ajánlott: Az előadás bármely korosztály számára választható: alsósok, felsősök, felnőttek. Mindig az adott korcsoport érdeklődési szintjéhez igazítom az előadásokat.
Időtartam: igény szerint 45-60, 90 perc
2. téma: Gyógyító növények itthon és a dzsungelben 
Kinek ajánlott: Alsósoknak, felsősöknek, középiskolásoknak
Időtartam: igény szerint 45-60, 90 perc
3. téma: Hit és hatóanyag: A gyógynövények hagyományos és modern alkalmazásai 
Kinek ajánlott: felnőtteknek
Időtartam: általában 60 perc + 26 perc film
4. téma: Costa Rica, ahol az állatok nem félnek az embertől  - természetvédelem
 Kinek ajánlott: Alsósoknak, felsősöknek, középiskolásoknak
Időtartam: igény szerint 45-60 perc
5. téma: Veszélyeztetett állatfajok - környezetvédelem
 Kinek ajánlott: Alsósoknak, felsősöknek, középiskolásoknak
Időtartam: igény szerint 45-60 perc
6. Hol tart ma az agykutatás? 
Kinek ajánlott: Felsősöknek, középiskolásoknak
Időtartam: igény szerint 45-60-90 perc
7. Biológus, orvos, gyógyszerész - ki mit tanul, ki mihez ért, melyik miért jó vagy nem jó? (pályaorientáció)
Kinek ajánlott: Felsősöknek, középiskolásoknak
Időtartam: igény szerint 45-60-90 perc

Dr. Hajdu Zsanett
Biológus, farmakognoszta

Nincsenek megjegyzések: