Oldalak

2010. október 28., csütörtök

Megújuló bormarketing...

Mennyi pénz jut bormarketingre?

Új stílusú, a hazai borvidékeket, illetve a jellegzetes hazai fajtákat határozottabban kiemelő belföldi bormarketing várható decembertől.
A belföldi bormarketing hangsúlyait szeretné megváltoztatni az Agrármarketing Centrum (AMC). Eddig a semleges kampányokat támogatták a piaci szereplők, amelyek nem minősítettek bor- illetve szőlőfajtákat, borvidékeket.

Azt javasolja az AMC, hogy minden jelentősebb borvidék egy-egy alapborára szervezzenek támogató programot. Ennek kialakításában az adott terület és a piaci szereplők véleménye lesz a meghatározó.

Az új stílusú kampány már idén, a karácsony előtti időszakban érzékelhető lesz. Erre ugyanis rendelkezésre áll az AMC számláján egymilliárd forint, amelyet kizárólag bormarketigre költenek majd el.
(f:inforadio.hu)

Nincsenek megjegyzések: