Oldalak

2010. május 24., hétfő

AMC

Az Agrármarketing Centrum

Az élelmiszerek piacbővítésének állami eszközökkel történő segítésére alakították ki, és alkalmazzák sikerrel a közösségi agrármarketing tevékenységet, mint indirekt támogatási formát. Magyarország, nyugat-európai mintákat alapul véve és a kelet-európai országok közül elsőként, 1996-ban alakította meg saját közösségi agrármarketing szervezetét, az FVM Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum Közhasznú Társaságot. A szervezet 2008 februárja óta a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium költségevetési intézményeként Agrármarketing Centrum (AMC) néven, változatlan célokkal működik.

Küldetésünk

Az Agrármarketing Centrum a magyar mező- és élelmiszer-gazdasági termékek piacbővítése céljából létrehozott intézmény.

A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium kül- és belföldi piacon tevékenykedő közösségi agrármarketing szervezeteként az AMC:

  • az alapító Minisztérium felé a hozzá rendelt vagyon hatékony működtetését, az éves keretprogram lebonyolítása során a tevékenység eredményeinek maximalizálását,
  • az agrárium szereplői számára a termékek piacra jutásához történő aktív marketing-hozzájárulást, az értékesítés támogatásának magas színvonalú megteremtését kívánja nyújtani.

Társaságunk feladatai

  • a közösségi marketing elemeinek alkalmazásával a magyar agrártermékek bel- és külpiaci értékesítésének támogatása,
  • a magyar élelmiszergazdaságban a korszerű kereskedelmi módszerek terjesztése, a marketingszemlélet erősítése,
  • az ország agrárkínálatának formálása,
  • a magyar áruk exportképességének növelése,
  • a termelők, kiemelten a kis és közepes vállalkozások, valamint a feldolgozók és a forgalmazók piaci munkájának segítése, versenyképességük növelése,
  • a térségfejlesztési, regionális marketingprogramok támogatása, az állami támogatások hatékonyabb felhasználásának erősítése.

Nincsenek megjegyzések: