Oldalak

2010. február 11., csütörtök

Pozitív gondolkodás


A pozitív gondolkodás 12 pontja
  1. Úgy nézek magamra mindig, ahogy csodára nézni illik – mert minden ember megismételhetetlen és egyedi.
  2. Egyenrangúak vagyunk! - Nem helyezem magam alád, de föléd sem!
  3. Én én vagyok, Te pedig te! Azért vagyok a világon, hogy beteljesítsem küldetésem, nem pedig hogy megfeleljek elvárásaidnak!
  4. Képes vagyok elérni, amit akarok!
  5. Problémáim kihívások, melyeknek megoldására képes vagyok magam, vagy szeretteim segítségével
  6. Elérem, amit igazán akarok – olyasmit akarok, ami előnyömre válik és előre visz.
  7. Meg akarom változtatni ami változtatásra szorul, elfogadom ami megváltoztathatatlan – képes vagyok különbséget tenni a kettő között.
  8. Hibáimmal és gyengeségeimmel együtt szeretem magam – mert tisztában vagyok tökéletességeimmel és erősségeimmel. Ugyanígy tekintek másokra is! Erényem a megbocsátás.
  9. Fenntartom a jogot arra, hogy változtassak véleményemen, mert a fejődésem során gyakorlásra, tapasztalásra és belátásra van szükségem.
  10. A negatív gondolkodók, elviselhetetlen emberek, szélsőséges kritizálók számára ajándékom egy mosoly, s a magam számára ajándékom a lehetőség, hogy bármikor otthagyhatom őket.
  11. Szeretem magam, jól kijövök magammal, képes vagyok csendben egyedül lenni, s úgy bánok másokkal, ahogy elvárom, hogy velem is bánjanak.
  12. Testem, lelkem, értelmem egységet képez.

Ha ezt a 12 pontot élni akarod, a könyvjelzőid közé teszed, kinyomtatod, vagy minden nap elolvasod, akkor életed boldogabbá, teljesebbé és harmonikusabbá válik. Mondd el véleményed a pozitív gondolatokról, fogalmazd meg, mit jelent számodra a pozitív gondolkodás! Véleményed megosztásával segíthetsz magadon és másokon!

Nincsenek megjegyzések: