Oldalak

2010. február 10., szerda

Világegyetem

Szélsőséges világegyetemElgondolkodott már azon, hogy mi történne, ha beszippantaná önt egy fekete lyuk? Vagy ha a féreglyukak valóban lehetővé tennék az időutazást? És vajon mi történne a Földdel, ha ismét eltalálná egy akkora égitest, mint amely annak idején kipusztította a dinoszauruszokat?
SZÉLSŐSÉGES VILÁGEGYETEM: KIROBBANÓ ERŐK
Lehet, hogy első ránézésre gyönyörűnek tűnik, de az ősrobbanással keletkezett univerzum egy meglehetősen veszélyes hely. Bizonyosodjon meg a szupernóvák pusztítóképességéről, és szembesüljön vele, hogy mit művelne egy nagy energiájú gammakitörés sugárnyalábja a Föld légkörével!
SZÉLSŐSÉGES VILÁGEGYETEM: SZUPER MÉRETEK
Még ha egyesek az ellenkezőjét állítják is, a méret igenis számít az univerzumban! Ismerje meg a felfoghatatlanul kicsit és az elképzelhetetlenül nagyot, amint közösen kiadják azt, amit világegyetemnek nevezünk.
SZÉLSŐSÉGES VILÁGEGYETEM: SEBESSÉG
Ha gyorsaságról és világcsúcsról van szó, felejtse el Usain Boltot! A fénynél ugyanis nincsen gyorsabb jelenség, egyetlen másodeprc alatt 75-ször teszi meg a New York és Los Angeles közötti távolságot... Mi emberek viszont a kozmoszban még a legmodernebb űrhajóinkkal is csak a lassú sávban poroszkálunk; vajon fel tudunk-e gyorsulni annyira valaha, hogy a Földtől „emberi idő alatt" lényeges távolságba jussunk?
SZÉLSŐSÉGES VILÁGEGYETEM: ÉLET KERESTETIK
Gondolkodott már azon, hogy milyen lehet a földön kívüli élet, ha egyáltalán létezik?

Nincsenek megjegyzések: