Oldalak

2009. december 30., szerda

Állat vk

Állat viccek  

Az állatorvos rosszkedvűen mondja: - A kutya túlsúlyos, többet kéne mozognia. - Mozog éppen eleget, evés közben állandóan csóválja a farkát. 

A csiga mászni kezd a cseresznyefán. Az ott ülő madarak csodálkozva kérdik tőle: - Mit akarsz te télen a cseresznyefán? - No, vajon? Cseresznyét akarok enni! - De hát még nincs is! - Mire felérek, éppen érett lesz. 

Megy a csiga a sivatagban és beszél magában: - Jaj, de hülye vagyok, én olyan hülye vagyok! Ilyen nincs, én vagyok a leghülyébb! Megy tovább és újra megszólal: - Nem is vagyok én olyan hülye, nem is vagyok hülye! Ki mondta, hogy hülye vagyok? Gyorsan lekopogom! Lekopogja, majd: - Ki az? - Jaj, de hülye vagyok! 

 A kis béka elmegy a jósnőhöz. A jósnő azt mondja: - Nemsokára találkozni fogsz egy nagyon szép lánnyal, aki majd mindent tudni akar rólad. - Valóban? És ugye egy partin fogunk találkozni? - kérdezi a béka. - Nem, hanem a biológia órán. 

A kutyafiú rábeszéli a kutyakislányt, hogy menjenek el kutyagolni. Mennek, mendegélnek, egyszer csak a kutyafiú előveszi a kutyafáját, s mondja a kutyakislánynak: - Jó lenne, ha megmutatnád a kutyamindenedet! A kutyakislány meglepődik: - Ej, te kutyafiú, micsoda kutyadologra készülsz?! És ugye kutyabajod? - Semmit se félj, kutyakislány! Van nálam kutyagumi!

 - Mit csinál a kaméleon a sütőben? - Beleolvad a környezetébe. 

Kisgólya nyaggatja az anyukáját: - Anyu, a nyuszika azt mondja, hogy őt a gólya hozta. Kisbéka is azt mondja, hogy te hoztad. De anyu, akkor téged ki hozott? 

 - Melyik állatnak van a legjobb hallása? - Nem tudom. - A kutyának. - Hát ezt meg honnan veszed? - Onnan, hogy a kutyám azonnal elkezd szűkölni, mihelyt a feleségem a zongorához közeledik. 

Az állatkertben egy csomó látogató áll a majomketrec előtt. Köztük két nő is. Azt mondja az egyik: - Nézze, milyen boldogan és elégedetten ül ott fenn az a majommama. - Miért ne lenne boldog? Neki megvan, amit minden anya kíván magának. Négy keze.

Nincsenek megjegyzések: