Oldalak

2010. január 28., csütörtök

Női logika

Női szótár:
. Igen = Nem
. Nem = Igen
. Talán = Nem
. Sajnálom = Sajnálni fogod.
. Szükségünk lenne egy... = Akarom!
. Szerintem ott jobb lenne = Oda rakd!
. Meg kell tanulnod normálisan kommunikálni = Érts egyet velem.
. Persze... folytasd csak nyugodtan = Szeretném, ha abbahagynád.
. A te döntésed = remélem most már nyilvánvaló, mi lenne a helyes döntés.
. Ahogy gondolod = Teljesen egyértelmű, hogy mit kellene csinálni. Nem ezt.
. Csináld, ahogy akarod! = Ezt még nagyon megbánod!
. Nem kiabálok! = Persze hogy kiabálok, amikor ilyen fontos dologról van szó.
. Nem vagyok ideges = Hogy a francba ne lennék ideges, te idióta!
. Olyan... férfias vagy ma = Büdös vagy és borotválkoznod kellene.
. Olyan figyelmes vagy ma = Állandóan csak a szex jár a fejedben?
. Vennünk kéne új függönyöket... = ... meg új szőnyeget, bútorokat és tapétát.
. Ugye, nagyon szeretsz? = Csináltam ma valamit, aminek nagyon nem fogsz örülni.
. Ez csak egy tavalyi rongy = Ez a legszebb ruhám, ezért jobban is dicsérhetnéd.
. Mindig csak rád gondolok. = Marhára hiányzik már a szex.
. Egy perc és jövök = Vedd le a cipőd és keress valami szórakoztató filmet a tévében.
. Beszélnünk kell = Terhes vagyok.
. Bízz bennem = Ki a fene árulhatott be.
. Sokat tanultam tőled. = Szakítok veled, jöhet a következő.
. Ráérsz vasárnap? = Randim van valakivel szombaton, de lehet, hogy nem jön össze.

Nincsenek megjegyzések: