Oldalak

2010. szeptember 10., péntek

Bónusz Brigád...

Beinduló Bónusz Brigád

Egyre nagyobb népszerűségnek örvend az online közösségi vásárlás. Hogy mi is ez pontosan? A Bónusz Brigád, amely különféle szolgáltató cégektől, legfőképp éttermektől, fitnesz- és wellness kluboktól, kozmetikai szalonoktól nagy, rendszerint 50% kedvezményt alkuszik ki. Cserébe a szolgáltatást kínálónak előre meghatározott számú látogatót garantál az akció keretén belül.

A közösségi oldalak használata lassan elmaradhatatlan minden olyan cég számára, amely szolgáltatásokat nyújt. A trendet követve fejlődött ki az úgynevezett online közösségi vásárlás, melynek célja, hogy közösségeket, vagyis az azonos érdeklődésű embereket összetoborozva, minél nagyobb mértékű kedvezményt tudjon számukra biztosítani egy-egy szolgáltatás igénybevételekor. Ez egyik oldalon jó a vásárlónak, hiszen jelentős kedvezményhez jut, amíg a másik oldalon az online promóció publicitást és ismertséget ad a szolgáltatónak.

Idehaza még újdonságként hat az online közösségi vásárlás. (forrás: blogsome.com)

Magyarországon a Bónusz Brigád az első ténylegesen közösségi vásárlásra szakosodott weboldal. Működésének koncepcióját egy amerikai társaság fejlesztette ki, melyet Groupon-nak hívnak a “group” és a “coupon” szavak összevonásából.

A Bónusz Brigád ötletgazdái, Heller Gábor és Kaprinay Zoltán nem egyszerűen lemásolták az amerikai Groupon-t, hanem kifejezetten a hazai internetezőkre fókuszáltak. Azokra, akik egyebek mellett megengedhetik maguknak, hogy étterembe menjenek, hétvégén és szabadságuk alatt elutazzanak, szépség- és fitnesz-szolgáltatásokat vegyenek igénybe..

A szolgáltatások kiválasztásánál a fő elv, hogy azok egytől egyig magas színvonalat képviseljenek. Csak olyan szolgáltatásokat kínálnak, amelyeket kedvezmény nélkül is szívesen ajánlanának.

A kedvezményes szolgáltatás igénybe vétele kuponok segítségével történik: a vevő a fizetés után kinyomtathatja a kupont, ami feljogosítja őt arra, hogy egy meghatározott időn belül igénybe vegye a kedvezményt. A vevő addig nem fizet, amíg az ajánlathoz kötött érdeklődők minimum létszáma össze nem jön. Az online átutalásos rendszer csak akkor terheli be a vevő bankkártyáját, ha összegyűlt a szolgáltatást igénybe vevők minimum létszáma, amely kedvezmény életbe lépéséhez szükséges. A minimum szám eléréséig csak befoglalásra kerül a vásárlás összege.

A Bónusz Brigád már az indulása előtt nagy érdeklődésre tartott számot, a béta tesztelők toborzása során alig két hét alatt több mint 1200 rajongót szerzett magának a Facebookon. (f:it.business, Miski G.)

1 megjegyzés:

WayneTata írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.