Oldalak

2010. augusztus 3., kedd

Bankügyek...



 

banki panasz, bankos panasz, banki károsultak, hitelkiváltás, adósságrendezés, panaszkezelés, fogyasztók védelme

Panasz a bankra - Mit tehet egy elégedetlen ügyfél?

A bankok felé a legtöbb panasz a bankkártyákkal, banki elszámolásokkal és a hitelügyletekkel kapcsolatosan érkezik. A banknak kötelessége az ügyfél panaszát 15 napon belül kivizsgálni és megválaszolni. A gyakorlat azért kicsit más.... Hogyan tehetek panaszt a bankra? >>>

banki panasz, bankos panasz, banki adóslista, KHR, adóslista, panasz a bank ellen, panaszos levél, adósságrendezés, panasz

Banki adóslista- ki kerül fel rá és miért?

Ha valakinek gondja támad a bankjával, jobb ha résen van, mert a minimálbér összegét és 90 napot meghaladó késedelem esetén felkerülhet a retteget adóslistára és 5 évig megbélyegzetten él, még ha rendezi a tartozását akkor is.... Mi az a KHR (banki adóslista)? >>>

Nincsenek megjegyzések: